Maatregelen naar aanleiding van coronavirus

corona

Beste verzekerde,

Gezien de ontwikkelingen rond de verspreiding van het coronavirus, neemt Vanbreda Risk & Benefits een aantal proactieve, voorbereidende maatregelen om jou en je familieleden een goede en efficiënte dienstverlening te kunnen blijven garanderen. 

Deze maatregelen werken het beste wanneer jij gebruikmaakt van onze digitale kanalen. Ondanks ons streven naar maximale continuïteit kan onze telefonische bereikbaarheid wegens uitzonderlijke omstandigheden namelijk beperkt zijn. We houden er verder ook rekening mee dat de postbedeling mogelijk in het gedrang kan komen.

Wij adviseren jou om zoveel mogelijk de Vanbreda Health Care app of onze Health Care website te gebruiken voor de behandeling van jouw schadedossiers (zoals aangifte hospitalisatie en ernstige ziekte, indienen medische kosten en andere informatieve vragen).

Ben je nog niet digitaal?

Dan kan je alle informatie om jou digitaal te registreren terugvinden op www.vanbreda-health.be/nl/ik-word-digitaal/ of onze app eenvoudig downloaden door de juiste QR-code te scannen:

Heb je nog vragen? Contacteer ons via onderstaande knop op de website.
Wij danken je alvast voor je begrip en medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Het Health Care communicatie team