Sitemap
Pagina('s)
Bericht(en) per categorie
Cases
Faq
- Hoe kan ik mijn Vanbreda app extra beveiligen? (Multifactor authenticatie)
- Hoe dien ik orthodontiekosten in?
- Hoe kies ik de juiste waarborg om mijn kosten in te dienen?
- Hoe dien ik kosten van tandzorgen in?
- Medi-Link en rappelprocedure
- Voorafbestaandheid
- Ik zie enkel de gegevens van mijn kind en kan geen andere gezinsleden toevoegen in de app. Wat nu?
- Mijn app is geüpdatet en vraagt nu om een wachtwoord: wat moet ik doen ?
- Hoe zijn mijn persoonlijke en medische gegevens beveiligd in de Vanbreda app?
- Ik wil notificaties ontvangen. Hoe kan ik dit instellen?
- Ik bekijk mijn afrekening via de app. Waarom ontvang ik deze nog via e-mail?
- Hoe kan ik, per gezinslid, meerdere kosten tegelijk indienen?
- Ik vind een gezinslid niet terug in de lijst om een hospitalisatie aan te geven of een kost in te dienen. Wat kan ik doen?
- Er worden soms verschillende talen gebruikt. Hoe kan ik mijn taal instellen?
- Ik wil een gezinslid niet langer beheren of iemand anders mijn verzekering niet langer laten beheren. Hoe ga ik te werk?
- Ik kan een gezinslid niet terugvinden in mijn Vanbreda app.
- Op mijn Home-scherm vind ik niet al mijn kaarten terug. Wat kan ik doen?
- Hoe kan ik mijn pincode wijzigen?
- Ik ben mijn pincode vergeten. Wat moet ik doen?
- Hoe wijzig ik mijn wachtwoord ?
- Ik heb geen registratiecode ontvangen. Wat kan ik doen?
- Kan ik gebruik maken van de waarborgen Assi-Link of Assi-Link+ als ik word opgenomen in het buitenland omwille van corona?
- Ik ben tijdelijk werkloos door het coronavirus en heb daardoor moeite om mijn premie te betalen. Wat moet ik doen?
- Omwille van corona worden mijn ambulante behandelingen na de opname uitgesteld. Heb ik nog recht op een terugbetaling?
- Wat gebeurt er als ik ziek word tijdens een periode van tijdelijke werkloosheid?
- Ik word tijdelijk werkloos. Ben ik nog verzekerd?
- Mijn afspraak voor mijn behandeling werd geannuleerd omwille van coronavirus. Wat moet ik doen voor mijn arbeidsongeschiktheid?
- Kan ik een beroep doen op mijn verzekering gewaarborgd inkomen als ik arbeidsongeschikt word ten gevolge van corona?
- Wat gebeurt er met mijn prehospitalisatiekosten wanneer mijn ziekenhuisopname wordt uitgesteld wegens het coronavirus?
- Mijn opname is geannuleerd omwille van het coronavirus. Wat moet ik doen?
- Komt mijn hospitalisatieverzekering tussen in de medische kosten, wanneer ik word opgenomen ten gevolge van corona?
- Als ik in quarantaine een behandeling dien te ondergaan ten gevolge van corona, worden deze kosten dan gedekt in mijn hospitalisatiepolis?
- Wat met mijn wachtpolis als ik van werkgever verander?
- Hoe worden de bijdragen wachtpolis berekend?
- Waarom stijgen de premies van een individueel hospitalisatieplan?
- Waarom een wachtpolis afsluiten?
- Wat als ik het ziekenhuis niet terugvind in de lijst?
- Wat als ik de opnamereden of aandoening niet terugvind in de lijst in de app?
- Hoe kan ik een hospitalisatie aangeven via de Vanbreda app?
- Ik krijg een foutmelding. Wat kan ik doen?
- Ik heb twee verzekeringen bij Vanbreda. Kan ik de app gebruiken voor beide verzekeringen?
- Kan ik de barcode(s) van AssurPharma opslaan in apps zoals Fidme/Storecards/MyShopi?
- Hoe kan ik medische kosten indienen via de app?
- Hoe garandeert de Vanbreda app mijn privacy?
- Welke besturingssystemen ondersteunen de Vanbreda app?
- Hoe voeg ik gezinsleden toe om te beheren in mijn app?
- Hoe kan ik mijn persoonlijke en financiële gegevens raadplegen en wijzigen?
- Kan ik de app installeren en gebruiken op verschillende toestellen?
- Welke gegevens heb ik nodig om de app te installeren?
- Hoe installeer ik de Vanbreda app?
- Ik heb het werk hervat, of ben langer ziek dan oorspronkelijk verwacht. Wat nu?
- Ik ben arbeidsongeschikt, maar heb mijn aangifte niet binnen 4 weken kunnen doen. Wat nu?
- Waarom vraagt Vanbreda bijkomende informatie / een medisch verslag over mijn arbeidsongeschiktheid?
- Wat is de carenzperiode?
- Hoe verloopt de terugbetaling van mijn ziekenhuiskosten?
- Hoe zorg ik ervoor dat mijn kosten snel terugbetaald worden?
- Worden niet-medische kosten terugbetaald?
- Wordt kraamhulp terugbetaald?
- Worden verblijfskosten van mijn partner terugbetaald?
- Wordt rooming-in terugbetaald?
- Hoe dien ik kosten in?
- Ik ben op spoed beland: wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als ik binnenkort in het ziekenhuis word opgenomen?
- Waarom zijn de ambulante kosten in mijn hospitalisatiedossier nog in afwachting?
- Waarom moet ik een bedrag aan Vanbreda terugbetalen?
- Hoe geef ik mijn rekeningnummer door?
- Ik ben verhuisd: hoe geef ik mijn nieuw adres door?
- Ik ben mijn Medi-Linkkaart verloren: wat nu?
- De afrekening van mijn premie lijkt niet juist. Wat moet ik doen?
- Er stond niet voldoende geld op mijn rekening toen de domiciliëring moest doorgaan: wat moet ik doen?
- Mijn kind is 18 jaar / 25 jaar / niet meer kinderbijslaggerechtigd / beginnen werken. Wat moet ik doen?
- Hoe sluit ik mijn kind na de geboorte aan?
- Wat gebeurt er met mijn verzekering als ik op pensioen ga?
- Hoe vraag ik een domiciliëring aan?
- Hoe regel ik een individuele verderzetting?
- Hoeveel moet ik betalen voor mijn verzekering?
- Waarom worden ambulante kosten geweigerd omdat ze buiten de pré-postperiode van de opname vallen?
- Waarom houdt Vanbreda een vrijstelling af? Is er dan geen terugbetaling?
- Hoelang zijn kosten gedekt onder een ambulant plan?
- Is er een vrijstelling onder het ambulant plan?
- Welke kosten worden terugbetaald onder het ambulante plan?
- Welke facturen betaalt Vanbreda rechtstreeks aan het ziekenhuis?
- Mag ik mijn kosten indienen via een externe link?
- Ik ben mijn Medi-Linkkaart verloren en ben opgenomen in het ziekenhuis, wat nu?
- Ik ben opgenomen op de spoedafdeling: worden deze kosten gedekt?
- Waarom vraagt Vanbreda bijkomende informatie of een medisch verslag van mijn opname?
- Ik moet opnieuw naar het ziekenhuis, wat nu?
- Wie betaalt mijn ziekenhuisfactuur?
- Ik ga binnenkort bevallen. Hoe meld ik mijn opname aan Vanbreda?
- Hoe zet ik de verzekering stop?
- Hoe sluit ik iemand aan?
- Wanneer kan ik mijn ambulante kosten indienen?
- Welke documenten dien ik in voor kosten onder de plannen hospitalisatie, ernstige ziekte of ambulant?
- Hoe dien ik kosten van de ziekenwagen in?
- Hoe dien je apothekerskosten in?
- Hoe dien ik ambulante ziekenhuisfacturen in?
- Hoe dien ik kwijtschriften van de mutualiteit in?
- Hoe dien ik mijn hospitalisatiefactuur in?
- Wat is een BVAC?
- Waarom weigert Vanbreda bepaalde kosten?
- Hoelang zijn mijn kosten gedekt bij een ernstige ziekte?
- Hoelang zijn mijn kosten gedekt bij een hospitalisatie?
- Het ziekenhuis vraagt een 010-nummer. Wat is dat?
- Wat is de vrijstelling onder het plan Hospitalisatie?
- Wat is ambulante zorg precies?
- Is rooming-in gedekt?
- Betaalt Vanbreda Risk & Benefits het voorschot van mijn factuur?
- Wat is de pré-postperiode?
- Hoe werkt de derdebetalersregeling met Medi-Link?
- Welke kosten worden terugbetaald?
- Zijn al mijn kosten gedekt?
- Wat zit er in mijn verzekering hospitalisatie of ernstige ziekte?
- Tot wanneer geldt de dekking van een ernstige ziekte?
- Waarom moet ik zelf nog bijkomende informatie opvragen voor mijn ernstige ziekte? Kunnen jullie dat niet rechtstreeks met mijn arts regelen?
- Ik heb mijn 010-nummer pas ontvangen nadat ik het ziekenhuis heb verlaten.
- Hoe doe ik aangifte van een ernstige ziekte?
- Is de aangifte van je hospitalisatie te laat?
- Ben je vergeten het 010-nummer te laten registreren?
- Is mijn ernstige ziekte gedekt?
- Ik ben al in het ziekenhuis, maar ik heb mijn opname nog niet aangegeven.
- Kan ik een eenpersoonskamer nemen?
- Bijkomende hulp nodig via Assi-Link of Assi-Link+?
- Welke kosten worden terugbetaald?